Кошик
56 відгуків
Контакти
Самгор - запчастини для Opel Combo та Fiat Doblo
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+38067900-53-33
+38044360-49-95
Петро
УкраїнаКиїв
+380679005333
Мапа

Opel Combo (2001 - 2011)

Opel Combo (2001 - 2011)

OPEL COMBO

 

Opel Combo ― це комерційний фургон та компактний сімейний автомобіль від німецького автовиробника Adam Opel AG, що під час виробництва цієї моделі входив до складу американської корпорації General Motors Company (наразі входить до складу французької Groupe PSA). Перше покоління Opel Combo з'явилися в 1993 році, на базі легкового автомобіля Corsa B. Друге покоління випускалося з листопада 2001 року (на базі Corsa C) до січня 2011 року. Останнє, третє покоління вже є фактично перелицьованим Fiat Doblo, випускається з кінця 2011 року компанією Fiat S.p.A.

Наразі ми займаємося продажем запчастин до Opel Combo C (другого покоління). Виробництво цієї моделі розпочалося в кінці 2001 року на заводі в португальському місті Азамбужа (в номері кузову сьома цифра з кінця 3). Після закриття цього заводу в 2006 році виробництво даної моделі було перенесено на завод в іспанському місті Сарагоса (в номері кузова сьома цифра з кінця 4), де й було припинено на початку 2011 року.

Автомобіль випускався в двох варіантах кузова: комерційний фургон Combo (індекс F25) та пасажирський варіант Combo Tour (індекс F06).

Автомобілі були оснащені наступними двигунами:

1,3 CDTI. 16-клапанний турбодизель Fiat з інтеркулером та системою впорскування палива Common Rail. Привід ГРМ ― ланцюговий. Існує в двух варіантах: Z13DT (51kW або 70 к.с.) встановлювався з липня 2004 року до жовтня 2006 року, а з листопада 2005 паралельно з ним почали встановлювати більш потужний Z13DTJ (55 kW або 75 к.с.). Машини з двигуном Z13DTJ у більшості випадків оснащені сажовим фільтром DPF (окрім машин для Східної Європи). Комплектувався двомасовим маховиком та коробкою передач F17, зрідка з двигуном Z13DTJ зустрічається роботизована коробка передач F17 Easytronic.

1,4 16V. 16-клапанний бензиновий двигун Z14XEP. Привід ГРМ ― ланцюговий, потужність 66 kW або 90 к.с. Встановався з липня 2004 року. Комплектувався коробкою передач F13.

1,6 8V. 8-клапанний бензиновий двигун Z16SE. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 64 kW або 87 к.с. Встановлювався до червня 2004 року. Найменш розповсюджений двигун на цих автомобілях. Комплектувався коробкою передач F17 (до 2003 року) та F13 (після 2003 року).

1,6 CNG. 16-клапанний метановий двигун. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 71 kW або 97 к.с. у двигуна Y16YNG, що встановлювався з квітня 2005 по травень 2006 року, та 69 kW або 94 к.с. у двигуна Z16YNG що прийшов на зміну попередньому з червня 2006 року. Комплектувався коробкою передач F17.

1,7 DI. 16-клапанний турбодизель Isuzu 4EE2-TC без інтеркулера Y17DTL. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 48 kW або 65 к.с. Встановлювався до червня 2004 року. Комплектувався коробкою передач F13.

1,7 DTI. 16-клапанний турбодизель Isuzu 4EE2-TC з інтеркулером Y17DT. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 55 kW або 75 к.с. Встановлювався до червня 2004 року. Комплектувався коробкою передач F17.

1,7 CDTI. 16-клапанний турбодизель Isuzu 4EE2-TCH з інтеркулером та системою впорскування палива Common Rail Z17DTH. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 74 kW або 100 к.с. Встановлювався з липня 2004 року. Комплектувався двомасовим маховиком та коробкою передач F23.

Варто відзначити, що в липні 2004 року відбулася модернізація моделі. На зміну двигунам 1.6 8V, 1.7 DI та 1.7 DTI прийшли бензиновий 1.4 16V та дизельні 1.3 CDTI та 1.7 CDTI з системою впорскування Common Rail, дещо пізніше було додано метановий 1.6 CNG. Зміни торкнулися гальмівної системи ― до вже існуючих передніх гальм Lucas (діаметр гальмівного диска 260 мм), що використовувалися з задніми барабанними гальмами додалися передні гальма Teves (діаметр гальмівного диска 280 мм) з задніми дисковими гальмами (ними комплектувалися машини з підвищеною вантажопід'ємністю, та всі авто з двигунами 1.7 CDTI та 1.6 CNG). На машинах з кондиціонером замість двох вентиляторів радіатора (перед та за дифузором) почав використовуватися один, збільшеної потужності.

facebook twitter