Кошик
45 відгуків
Контакти
Самгор - запчастини для Opel Combo та Fiat Doblo
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+38067900-53-33
+38044360-49-95
Петро
УкраїнаКиїв
+380679005333
Мапа

Fiat Doblo (2000 - 2016)

Fiat Doblo (2000 - 2016)

FIAT DOBLO

 

Fiat Doblo ― це комерційний фургон та компактний сімейний автомобіль від італійського автовиробника Fiat S.p.A. Перше покоління Fiat Doblo (індекс 223) з'явилося у вересні 2000 року, на базі легкового автомобіля Fiat Palio Station Wagon:

У вересні 2005 року було проведено рестайлінг моделі, у зовнішньому вигляді змінинилися фари, решітка радіатора, передній бампер, задні ліхтарі, з'явилися широкі бокові молдинги. В такому вигляді вона випускалася до кінця 2016 року:

Паралельно на початку 2010 року розпочався випуск Fiat Doblo  другого покоління (індекс 263), з початку 2012 року ця модель також випускається як Opel Combo третього покоління.

В даний час ми займаємося продажем запчастин для Fiat Doblo першого покоління (індекс 223). Виробництво цієї моделі розпочалося в 2000 році у турецькому місті Бурса на заводі Tofas Türk Otomobil Fabrikasi A.S, що є спільним підприємством італійського Fiat S.p.A. та турецького Koç Holding A.S. В 2006 році розпочато виробництво в місті Набережні Челни (РФ) на заводі компанії Соллерс для ринку РФ. Також ця модель вироблялася в Бразилії та В'єтнамі для місцевих ринків.

Автомобіль випускався в наступних варіантах: комерційний фургон Cargo (в т.ч. варіант Maxi з подовженою базою, що з'явився після рестайлінгу), вантажо-пасажирський Cargo Combi та пасажирський Panorama.

На Fiat Doblo в різні роки використовувалися наступні двигуни:

1,2 MPI. 8-клапанний бензиновий двигун 223A5.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 48 kW або 65 к.с. Встановлювався з початку виробництва до рестайлінгу у вересні 2005 року. Двічи зазнавав конструктивних змін деяких вузлів у 2003 та 2004 роках. Найменш розповсюджений двигун.

1,3 JTD. 16-клапанний турбодизель з інтеркулером, гідрокомпенсаторами та системою впорскування палива Common Rail 188A9.000. Привід ГРМ ― ланцюговий, потужність 51 kW або 70 к.с. Встановлювався після модернізації моделі на початку 2004 року до рестайлінгу у вересні 2005 року.

1,3 D Multijet. 16-клапанний турбодизель з інтеркулером, гідрокомпенсаторами та системою впорскування палива Common Rail. Привід ГРМ ― ланцюговий. Існує в двух варіантах: 199A2.000 (55 kW або 75 к.с.) та 223A9.000 (62 kW або 84 к.с.). Встановлювалися після рестайлінгу у вересні 2005 року. Машини з двигуном потужністю 62 kW оснащені сажовим фільтром DPF.

1,4 MPI. 8-клапанний бензиновий двигун 350A1.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 57 kW або 77 к.с. Оснащений регулятором фаз газарозподілення. Встановлювався після рестайлінгу у вересні 2005 року.

1,6 MPI. 16-клапанний бензиновий двигун 182B6.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 76 kW або 103 к.с. Встановлювався з жовтня 2001 року до рестайлінгу у вересні 2005 року.

1,6 Bipower. 16-клапанний метановий двигун 182B6.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 67/76 kW або 92/103 к.с. відповідно на метані та бензині. Встановлювався з вересня 2002 року.

1,9 D. 8-клапанний атмосферний дизель 223A6.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 46 kW або 63 к.с. Встановлювався з початку виробництва до рестайлінгу у вересні 2005 року. Наймасовіший двигун перших років випуску.

1,9 JTD. 8-клапанні турбодизелі з інтеркулером та системою впорскування палива Common Rail. Існує чотири модифікації двигуна: 182B9.000 та 223B2.000 потужністю 74 kW або 100 к.с., а також 223A7.000 та 223B1.000 потужністю 77 kW або 105 к.с. Оснащені двомасовим маховиком. 100-сильні мотори почали встановлювати в жовтні 2001 року, а 105-сильні з липня 2003 року. Найбільш розповсюджений двигун на Fiat Doblo.

1,9 D Multijet. 8-клапанний турбодизель з інтеркулером та системою впорскування палива Common Rail 186A9.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 88 kW або 120 к.с. Оснащений двомасовим маховиком та сажовим фільтром DPF. Встановлювався після рестайлінгу з жовтня 2005 року.

Еволюція моделі. Перші Doblo комплектувалися базовими бензиновим двигуном 1,2 8V та атмосферним дизелем 1,9D. Пізніше до них додалися бензиновий та метановий двигуни 1,6 16V і турбодизелі 1,9JTD. На початку 2004 року проведено модернізацію, активно почав використовуватися двигун 1,3JTD, натомість майже перестали використовуватися двигуни 1,2 та 1,9D. Зміни також торкнулися задніх гальм та підвіски.

У вересні 2005 року проведено повний рестайлінг моделі. Було замінено оптику, оновлено передню та задню частини автомобіля, допрацьовано підвіску  та гальмівну систему. В лінійці двигунів на зміну бензиновому 1,2 8V прийшов новий двигун 1,4 8V; 16-клапанний двигун 1,6 залишено лише в газовому варіанті Bipower; серед дизелів ― остаточно зник атмосферник 1,9D, на зміну 1,3JTD прийшли більш потужні 1,3D Multijet, дещо пізніше з'явився 1,9D Multijet (120 к.с.).

facebook twitter