Паралельно на початку 2010 року розпочався випуск Fiat Doblo другого покоління (індекс 263), з початку 2012 року ця модель також випускається як Opel Combo D третього покоління.
В інтернет-магазині Самгор завжди можна замовити запчастини для Fiat Doblo першого покоління (індекс 223). Виробництво моделі розпочалося в 2000 році у турецькому місті Бурса на заводі Tofas Türk Otomobil Fabrikasi A.S, що є спільним підприємством італійського Fiat S.p.A. та турецького Koç Holding A.S. В 2006 році розпочато виробництво в місті Набережні Челни (РФ) на заводі компанії Соллерс для ринку РФ. Також ця модель вироблялася в Бразилії та В'єтнамі для місцевих ринків.
На Fiat Doblo в різні роки встановлювалися наступні двигуни:
1,2 MPI. 8-клапанний бензиновий двигун 223A5.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 48 kW або 65 к.с. Встановлювався з початку виробництва до рестайлінгу у вересні 2005 року. Двічи зазнавав конструктивних змін деяких вузлів у 2003 та 2004 роках. Найменш розповсюджений двигун.
1,3 JTD. 16-клапанний турбодизель з інтеркулером, гідрокомпенсаторами та системою впорскування палива Common Rail 188A9.000. Привід ГРМ ― ланцюговий, потужність 51 kW або 70 к.с. Встановлювався після модернізації моделі на початку 2004 року до рестайлінгу у вересні 2005 року.
1,3 MultiJet. 16-клапанний турбодизель з інтеркулером, гідрокомпенсаторами та системою впорскування палива Common Rail. Привід ГРМ ― ланцюговий. Існує в двух варіантах: 199A2.000 (55 kW або 75 к.с.) та 223A9.000 (62 kW або 84 к.с.). Встановлювалися після рестайлінгу у вересні 2005 року. Машини з двигуном потужністю 62 kW оснащені сажовим фільтром DPF.
1,4 MPI. 8-клапанний бензиновий двигун 350A1.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 57 kW або 77 к.с. Оснащений регулятором фаз газарозподілення. Встановлювався після рестайлінгу у вересні 2005 року.
1,6 MPI. 16-клапанний бензиновий двигун 182B6.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 76 kW або 103 к.с. Встановлювався з жовтня 2001 року до рестайлінгу у вересні 2005 року.
1,6 Natural Power. 16-клапанний метановий двигун 182B6.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 67/76 kW або 92/103 к.с. відповідно на метані та бензині. Встановлювався з вересня 2002 року.
1,9 D. 8-клапанний атмосферний дизель 223A6.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 46 kW або 63 к.с. Встановлювався з початку виробництва до рестайлінгу у вересні 2005 року. Наймасовіший двигун перших років випуску.
1,9 JTD. 8-клапанні турбодизелі з інтеркулером та системою впорскування палива Common Rail. Існує чотири модифікації двигуна: 182B9.000 та 223B2.000 потужністю 74 kW або 100 к.с., а також 223A7.000 та 223B1.000 потужністю 77 kW або 105 к.с. Оснащені двомасовим маховиком. 100-сильні мотори почали встановлювати в жовтні 2001 року, а 105-сильні з липня 2003 року. Найбільш розповсюджений двигун на Fiat Doblo.
1,9 MultiJet. 8-клапанний турбодизель з інтеркулером та системою впорскування палива Common Rail 186A9.000. Привід ГРМ ― ремінний, потужність 88 kW або 120 к.с. Оснащений двомасовим маховиком та сажовим фільтром DPF. Встановлювався після рестайлінгу з жовтня 2005 року.
Еволюція моделі. Перші Doblo комплектувалися базовими: бензиновим двигуном 1,2 8V та атмосферним дизелем 1,9 D. Пізніше до них додалися бензиновий та метановий двигуни 1,6 16V і турбодизелі 1,9 JTD. На початку 2004 року проведено модернізацію, активно почав використовуватися двигун 1,3 JTD, натомість майже перестали використовуватися двигуни 1,2 та 1,9 D. Деякі зміни також торкнулися задніх гальм та підвіски.