+38 (044) 360-49-95
Viber (для переписки): +380679005333
Telegram (для переписки): +380679005333
Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00
Кошик
+38 (044) 360-49-95
Viber (для переписки): +380679005333
Telegram (для переписки): +380679005333
Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00

Доставка

Доставка по Україні (в т.ч. по Києву) здійснюється компанією Нова Пошта. Для відправки товару день-в-день потрібно зробити замовлення до 10.30. Більшість міст отримують відправлення на наступний день, проте в деякі невеликі населені пункти доставка може зайняти 2-3 дні. Більш докладну інформацію про термін доставки з Києва до Вашого населеного пункту можна отримати на сайті компанії-перевізника Нова Пошта.

Оплата

Оплата за товар здійснюється готівкою або на карту Приватбанку при купівлі.

У випадку відправки товару в інші міста оплата здійснюється у відділенні компанії-перевізника Нова Пошта (послуга зворотньої доставки) або на картку Приват-Банку. При сплаті на картку відправка здійснюється після надходження коштів на рахунок.

Оплата за послуги транспортної компанії здійснюється замовником за тарифами перевізника і залежить від ваги, розмірів, вартості замовлення та відстані перевезення. Орієнтовно мінімальна вартість перевезення (для маленької недорогої відправки) складає від 40-45 грн (без зворотньої доставки коштів) або від 65-70 грн (якщо вказано зворотню доставку коштів).

Повернення запчастин

Повернути або обміняти придбані запчастини можна в 14-денний термін з дня купівлі (відправки), попередньо погодивши питання по телефону. Обов'язкова умова при поверненні запчастини ― збереження товарного вигляду, заводської упаковки та комплектації. Поверненню не підлягають запчастини, що були встановлені на автомобіль.