Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00
Кошик
Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00

Доставка

Доставка по Україні (в т.ч. по Києву) здійснюється компанією Нова Пошта. Для відправки день-в-день товару, який є в наявності, потрібно зробити замовлення до 10.30. Більшість міст отримують відправлення на наступний день, проте в деякі невеликі населені пункти доставка може зайняти 2-3 дні. Більш докладну інформацію про термін доставки з Києва до Вашого населеного пункту можна отримати на сайті компанії-перевізника Нова Пошта.
Також, за побажанням замовника, можлива нетермінова (на протязі 2 робочих днів) відправка оплаченого замовлення такими перевізниками, як Джастін, Делівері, Міст Експрес та Укрпошта.
Ми не обмежуємо розмір мінімального замовлення, але інколи, в разі невеликого замовлення (до 400 грн) можлива затримка з відправкою на 1-2 дні, що пов'язано з граничними мінімальними сумами відвантажень у більшості постачальників.
Іноді, в разі замовлення декількох позицій, замовлення може бути розділене на дві відправки, про що замовника обов'язково має поставити до відома менеджер магазину під час узгодження деталей замовлення.

Оплата

Оплата здійснюється готівкою або карткою при отриманні товару у відділенні компанії-перевізника Нова Пошта (послуга зворотньої доставки) або на рахунок Приват-Банку. При сплаті на розрахунковий рахунок відправка здійснюється після надходження коштів.

Оплата за послуги транспортної компанії здійснюється замовником за тарифами перевізника і залежить від ваги, розмірів, вартості замовлення та відстані перевезення. Орієнтовно мінімальна вартість перевезення (для маленької недорогої відправки) складає від 55-65 грн (без зворотньої доставки коштів) або від 75-100 грн (якщо вказано зворотню доставку коштів).

Повернення запчастин та гарантія

Повернути або обміняти придбані запчастини можна в 14-денний термін з дня купівлі (відправки), попередньо погодивши питання по телефону. Обов'язкова умова при поверненні запчастини ― збереження товарного вигляду, заводської упаковки та комплектації. Поверненню не підлягають запчастини, що були встановлені на автомобіль.

Гарантія на товар надається постачальниками, і в більшості випадків становить зазвичай від 3 до 12 місяців або 10 000 км пробігу, в залежності від бренду і групи товару. Гарантія може бути надана лише на придбаний товар, і не розповсюджується на вартість ремонтних робіт або інших запчастин.
Обов'язковою умовою підтримання гарантії є встановлення запчастини на спеціалізованому СТО, і в разі гарантійного випадку мають бути надані наступні документи: копія техпаспорту автомобіля, коректно заповнений акт рекламації, наряд-заказ або акт виконаних робіт на установку (документи надає СТО, яке виконувало роботи), документи що підтверджують реєстрацію СТО (свідоцтво державної реєстрації і свідоцтво платника податків). Термін розгляду рекламацій до 14 днів, в деяких випадках він може зайняти більше часу, наприклад, за необхідності передачі рекламаційної запчастини заводу-виробнику. В окремих випадках відділ рекламацій постачальника може запросити додаткові документи, фото- або відеофіксацію суміжного вузла або використовуваного спецінструменту для визначення причини дефекту рекламаційної запчастини.