Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00
Кошик
Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00

Доставка

Доставка замовлень здійснюється компанією Нова Пошта. Більшість товарів зі статусом "В наявності", замовлених до 11.00 відправляються в той же день. В деяких випадках може знадобитися додаткове переміщення позицій між складами, через що посилка може бути відправлена на наступний робочий день.
Також, за побажанням замовника, можлива нетермінова (на протязі 2 робочих днів) відправка оплаченого замовлення такими перевізниками, як Джастін та Укрпошта.
Зауважимо, що ми не обмежуємо розмір мінімального замовлення, але інколи, в разі невеликого замовлення (до 400 грн) можлива затримка з відправкою на 1-2 дні, що пов'язано з граничними мінімальними сумами відвантажень у більшості постачальників.
Іноді, в разі замовлення декількох позицій, які з логістичних причин неможливо консолідувати в одну посилку, заявка може бути розбита на дві відправки, про що замовника обов'язково має поставити до відома менеджер магазину під час узгодження деталей замовлення.

Оплата

Оплата здійснюється:

 - готівкою або карткою при отриманні товару у відділенні компанії-перевізника Нова Пошта (послуга зворотньої доставки). Комісія Нової Пошти становить 2 % від суми замовлення плюс 20 грн;
 - на розрахунковий рахунок через додаток Вашого банку (Приват24, Ощад24 тощо) або в касі банку. В більшості випадків комісія становить 3 грн. При сплаті на розрахунковий рахунок відправка здійснюється після надходження коштів.
Увага! Під час воєнного стану відправка в прифронтові регіони здійснюється лише за попередньою оплатою.

Оплата за послуги транспортної компанії не входить у вартість товарів, і здійснюється замовником за тарифами перевізника. Вона залежить від ваги, розмірів, вартості замовлення та відстані перевезення. Орієнтовно мінімальна вартість перевезення (для маленької недорогої відправки) складає від 65-75 грн (без зворотньої доставки коштів) або від 85-110 грн (якщо вказано зворотню доставку коштів).

Повернення запчастин та гарантія

Повернути або обміняти придбані запчастини можна в 14-денний термін з дня купівлі (відправки), попередньо погодивши питання по телефону. Обов'язкова умова при поверненні запчастини ― збереження товарного вигляду, заводської упаковки та комплектації. Поверненню не підлягають запчастини, що були встановлені на автомобіль.

Гарантія на товар надається постачальниками, і в більшості випадків становить зазвичай від 3 до 12 місяців або 10 000 км пробігу, в залежності від бренду і групи товару. Гарантія може бути надана лише на придбаний товар, і не розповсюджується на вартість ремонтних робіт або інших запчастин.
Обов'язковою умовою підтримання гарантії є встановлення запчастини на спеціалізованому СТО, і в разі гарантійного випадку мають бути надані наступні документи: копія техпаспорту автомобіля, коректно заповнений акт рекламації, наряд-заказ або акт виконаних робіт на установку (документи надає СТО, яке виконувало роботи), документи що підтверджують реєстрацію СТО (свідоцтво державної реєстрації і свідоцтво платника податків). Термін розгляду рекламацій до 14 днів, в деяких випадках він може зайняти більше часу, наприклад, за необхідності передачі рекламаційної запчастини заводу-виробнику. В окремих випадках відділ рекламацій постачальника може запросити додаткові документи, фото- або відеофіксацію суміжного вузла або використовуваного спецінструменту для визначення причини дефекту рекламаційної запчастини.