Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00
Кошик
Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00

Доставка

Доставка по Україні (в т.ч. по Києву) здійснюється компанією Нова Пошта. Для відправки день-в-день товару, який є в наявності, потрібно зробити замовлення до 10.30. Більшість міст отримують відправлення на наступний день, проте в деякі невеликі населені пункти доставка може зайняти 2-3 дні. Більш докладну інформацію про термін доставки з Києва до Вашого населеного пункту можна отримати на сайті компанії-перевізника Нова Пошта.
Також, за побажанням замовника, можлива нетермінова (на протязі 2 робочих днів) відправка оплаченого замовлення такими перевізниками, як Джастін, Делівері, Міст Експрес та Укрпошта.
Ми не обмежуємо розмір мінімального замовлення, але інколи, в разі невеликого замовлення (до 400 грн) можлива затримка з відправкою на 1-2 дні, що пов'язано з граничними мінімальними сумами відвантажень у більшості постачальників.

Оплата

Оплата здійснюється готівкою або карткою при отриманні товару у відділенні компанії-перевізника Нова Пошта (послуга зворотньої доставки) або на рахунок Приват-Банку. При сплаті на розрахунковий рахунок відправка здійснюється після надходження коштів.

Оплата за послуги транспортної компанії здійснюється замовником за тарифами перевізника і залежить від ваги, розмірів, вартості замовлення та відстані перевезення. Орієнтовно мінімальна вартість перевезення (для маленької недорогої відправки) складає від 45-55 грн (без зворотньої доставки коштів) або від 65-75 грн (якщо вказано зворотню доставку коштів).

Повернення запчастин та гарантія

Повернути або обміняти придбані запчастини можна в 14-денний термін з дня купівлі (відправки), попередньо погодивши питання по телефону. Обов'язкова умова при поверненні запчастини ― збереження товарного вигляду, заводської упаковки та комплектації. Поверненню не підлягають запчастини, що були встановлені на автомобіль.

Гарантія на товар надається постачальниками, і в більшості випадків становить зазвичай від 3 до 12 місяців або 10 000 км пробігу, в залежності від бренду і групи товару. Гарантія може бути надана лише на придбаний товар, і не розповсюджується на вартість ремонтних робіт або інших запчастин.
Обов'язковою умовою підтримання гарантії є встановлення запчастини на спеціалізованому СТО, і в разі гарантійного випадку мають бути надані наступні документи: копія техпаспорту автомобіля, коректно заповнений акт рекламації, наряд-заказ або акт виконаних робіт на установку (документи надає СТО, яке виконувало роботи), документи що підтверджують реєстрацію СТО (свідоцтво державної реєстрації і свідоцтво платника податків). Термін розгляду рекламацій до 14 днів, в деяких випадках він може зайняти більше часу, наприклад, за необхідності передачі рекламаційної запчастини заводу-виробнику. В окремих випадках відділ рекламацій постачальника може запросити додаткові документи, фото- або відеофіксацію суміжного вузла або використовуваного спецінструменту для визначення причини дефекту рекламаційної запчастини.