Після проведення рестайлингу в 2005-му році гальмівна система на Fiat Doblo зазнала деяких змін. В першу чергу, було використано передні гальмівні механізми системи Bosch. До того ж, на додачу до базового розміру гальмівного диску (257 мм) додався підсилений варіант системи з гальмівними дисками діаметром 284 мм, який використовувався переважно на пасажирських версіях Фіат Добло. Також поява модифікації Fiat Doblo Maxi з подовженою колісною базою вимагала більш довгих гальмівних тросів та задніх датчиків АБС з довшим дротом. Задні гальмівні механізми, на відміну від попередньої версії автомобіля, встановлювалися лише системи AP. Досить поширені варіанти Фіат Добло як із системою АБС, так і без неї.
Головним моментом, на який потрібно звернути увагу при підборі передніх тормозних колодок та дисків на Фіат Добло з 2005-го року є наявність двох варіантів передніх гальм – з діаметрами гальмівного диску 257 мм та 284 мм. Цей нюанс ніяк не відзначений виробником у номері кузову, тому, щоб замовити на Fiat Doblo передні колодки або тормозні диски, доводиться його перевіряти безпосередньо на автомобілі. Зробити це досить просто, навіть не знімаючи колесо – беремо лінійку, або рулетку, і заклавши на ній по черзі приблизно 25,5 см, а потім 28,5 см прикладаємо лінійку до колісного диску. Цього достатньо, щоб через отвори колісного диску зрозуміти який з двох варіантів діаметру гальмівного диску Фіат Добло знаходиться за ним. І хоча за досвідом відомо, що менший діаметр гальмівних дисків зазвичай стоїть на вантажній версії Fiat Doblo, а більший – на пасажирській, все рівно краще заміряти розмір на конкретному автомобілі, оскільки трапляються виключення.
Ці два варіанти передніх гальм Фіат Добло відрізняються розмірами гальмівного диску, супорта і тормозних колодок (в т.ч. монтажних пружинок). В той же час комплектуючі супорта для Fiat Doblo після 2005-го року, такі як поршень, ремкомплект, направляючі пальці скоби є однаковими для обох варіантів. Також важливо не плутати компоненти передніх гальм для Фіат Добло в 223-му кузові до та після рестайлинга 2005-го року – вони абсолютно різні (оскільки до рестайлінгу встановлювалися передні гальма системи ATE-Teves, а після рестайлингу Bosch). Після 2005-го року застосовуються дещо довші передні гальмівні шланги Фіат Добло, що пов’язано зі збільшеним ходом підвіски рестайлингової моделі.
Стосовно задніх гальм, то до рестайлингу на Fiat Doblo переважно встановлювалися задні гальмівні механізми системи ATE (лише зрідка AP), а після 2005-го року ставилися виключно гальма системи AP з алюмінієвими робочими циліндрами Фіат Добло. Це потрібно враховувати при виборі задніх тормозних колодок на Fiat Doblo, а також монтажних пружинок та розпорних планок. Натомість гальмівні барабани Фіат Добло в 223-му кузові однакові для всіх років випуску, і різновидів не мають.
Відзначимо велику різноманітність тросів ручника для Fiat Doblo. Це зумовлено різними варіантами довжини й укладки вздовж днища для вантажної і пасажирської версій, модифікації з подовженою колісною базою (яка також має пасажирську версію), з встановленими газовими балонами для версії Natural Power. До того ж у більшості варіантів тросики ручного гальма для Фіат Добло (кузов 223) для лівого і правого боків автомобіля також відмінні між собою.
Якщо Вам потрібно купити для Fiat Doblo гальмівні колодки, диски чи барабани, датчики АБС, гальмівні циліндри, ремкомплекти супорта та інші запчастини гальмівної системи – звертайтеся в інтернет магазин Самгор, і ми запропонуємо Вам доступні варіанти в різній ціновій категорії, які підійдуть саме для Вашого автомобіля.
Параметри гальмівної системи Fiat Doblo /кузов 223 після рестайлингу/ (2005-2016)
Передні гальмівні механізми | Bosch |
Задні гальмівні механізми | AP |
Товщина гальмівного диску | 22 мм |
Мінімальна товщина гальмівного диску | 20,2 мм |
Внутрішній діаметр гальмівного барабана | 228 мм |
Максимальний внутрішній діаметр гальмівного барабана | 230 мм |
Діаметр головного гальмівного циліндра (1.4 8V - 1.6 Natural Power) | 22,2 мм |
Діаметр головного гальмівного циліндра (1.3 MultiJet - 1.9 MultiJet) | 23,8 мм |
Діаметр циліндра гальмівного супорта | 54 мм |
Діаметр колісного гальмівного циліндра (заднього) | 20,6 мм |