Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00
Кошик
Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00
Комплектація авто
Двигун
Рік випуску
Кондиціонер
База

Гальмівна система

Наявність ▼
Клас товару ▼
Код: 0733FE-1
Бренд: Ferodo
В наявності
179 грн.
Код: 0733FE-2
Бренд: Ferodo
В наявності
105 грн.
Код: 0733FE-3
Бренд: Ferodo
В наявності
66 грн.
Код: 0009ME
Бренд: Meyle
В наявності
927 грн.
Код: 0392OP
Бренд: Opar
Замовлення 1-2 дні
925 грн.
Код: 0412QB
Бренд: Quick Brake
В наявності
129 грн.
Код: 0568CT
Бренд: Cofle
В наявності
358 грн.
Код: 0568LN
Бренд: Linex
Замовлення 1-2 дні
301 грн.
Код: 0568GD
Бренд: Goodrem
В наявності
243 грн.
Код: 0570CT
Бренд: Cofle
В наявності
371 грн.
Код: 0570LN
Бренд: Linex
В наявності
351 грн.
Код: 0570GD
Бренд: Goodrem
В наявності
247 грн.
1
2
3
4
5
6
Дивитися більше
1
2
Дивитися більше

Особливості конструкції гальмівної системи Фіат Добло (рестайлинг 2005-го року)

Після проведення рестайлингу в 2005-му році гальмівна система на Fiat Doblo зазнала деяких змін. В першу чергу, було використано передні гальмівні механізми системи Bosch. До того ж, на додачу до базового розміру гальмівного диску (257 мм) додався підсилений варіант системи з гальмівними дисками діаметром 284 мм, який використовувався переважно на пасажирських версіях Фіат Добло. Також поява модифікації Fiat Doblo Maxi з подовженою колісною базою вимагала більш довгих гальмівних тросів та задніх датчиків АБС з довшим дротом. Задні гальмівні механізми, на відміну від попередньої версії автомобіля, встановлювалися лише системи AP. Досить поширені варіанти Фіат Добло як із системою АБС, так і без неї.

На що звернути увагу при підборі гальмівних колодок, тросів ручника та інших компонентів гальмівної системи Fiat Doblo 2005-2016 років випуску (в 223-му кузові)

Головним моментом, на який потрібно звернути увагу при підборі передніх тормозних колодок та дисків на Фіат Добло з 2005-го року є наявність двох варіантів передніх гальм – з діаметрами гальмівного диску 257 мм та 284 мм. Цей нюанс ніяк не відзначений виробником у номері кузову, тому, щоб замовити на Fiat Doblo передні колодки або тормозні диски, доводиться його перевіряти безпосередньо на автомобілі. Зробити це досить просто, навіть не знімаючи колесо – беремо лінійку, або рулетку, і заклавши на ній по черзі приблизно 25,5 см, а потім 28,5 см прикладаємо лінійку до колісного диску. Цього достатньо, щоб через отвори колісного диску зрозуміти який з двох варіантів діаметру гальмівного диску Фіат Добло знаходиться за ним. І хоча за досвідом відомо, що менший діаметр гальмівних дисків зазвичай стоїть на вантажній версії Fiat Doblo, а більший – на пасажирській, все рівно краще заміряти розмір на конкретному автомобілі, оскільки трапляються виключення.

Ці два варіанти передніх гальм Фіат Добло відрізняються розмірами гальмівного диску, супорта і тормозних колодок (в т.ч. монтажних пружинок). В той же час комплектуючі супорта для Fiat Doblo після 2005-го року, такі як поршень, ремкомплект, направляючі пальці скоби є однаковими для обох варіантів. Також важливо не плутати компоненти передніх гальм для Фіат Добло в 223-му кузові до та після рестайлинга 2005-го року – вони абсолютно різні (оскільки до рестайлінгу встановлювалися передні гальма системи ATE-Teves, а після рестайлингу Bosch). Після 2005-го року застосовуються дещо довші передні гальмівні шланги Фіат Добло, що пов’язано зі збільшеним ходом підвіски рестайлингової моделі.
Стосовно задніх гальм, то до рестайлингу на Fiat Doblo переважно встановлювалися задні гальмівні механізми системи ATE (лише зрідка AP), а після 2005-го року ставилися виключно гальма системи AP з алюмінієвими робочими циліндрами Фіат Добло. Це потрібно враховувати при виборі задніх тормозних колодок на Fiat Doblo, а також монтажних пружинок та розпорних планок. Натомість гальмівні барабани Фіат Добло в 223-му кузові однакові для всіх років випуску, і різновидів не мають.

Відзначимо велику різноманітність тросів ручника для Fiat Doblo. Це зумовлено різними варіантами довжини й укладки вздовж днища для вантажної і пасажирської версій, модифікації з подовженою колісною базою (яка також має пасажирську версію), з встановленими газовими балонами для версії Natural Power. До того ж у більшості варіантів тросики ручного гальма для Фіат Добло (кузов 223) для лівого і правого боків автомобіля також відмінні між собою.

Якщо Вам потрібно купити для Fiat Doblo гальмівні колодки, диски чи барабани, датчики АБС, гальмівні циліндри, ремкомплекти супорта та інші запчастини гальмівної системи – звертайтеся в інтернет магазин Самгор, і ми запропонуємо Вам доступні варіанти в різній ціновій категорії, які підійдуть саме для Вашого автомобіля.

Параметри гальмівної системи Fiat Doblo /кузов 223 після рестайлингу/ (2005-2016)

Передні гальмівні механізми Bosch
Задні гальмівні механізми AP
Товщина гальмівного диску 22 мм
Мінімальна товщина гальмівного диску 20,2 мм
Внутрішній діаметр гальмівного барабана 228 мм
Максимальний внутрішній діаметр гальмівного барабана 230 мм
Діаметр головного гальмівного циліндра (1.4 8V - 1.6 Natural Power) 22,2 мм
Діаметр головного гальмівного циліндра (1.3 MultiJet - 1.9 MultiJet) 23,8 мм
Діаметр циліндра гальмівного супорта 54 мм
Діаметр колісного гальмівного циліндра (заднього) 20,6 мм