Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00
Кошик
Графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00
Комплектація авто
Двигун
Рік випуску
Кондиціонер

Зчеплення та маховик

Наявність ▼
Клас товару ▼
Код: 0079FE
Бренд: FTE
В наявності
3322 грн.
Код: 0079LP
Бренд: LPR
В наявності
1715 грн.
Код: 0079JG
Бренд: JP Group
В наявності
1257 грн.
Код: 0080FE
Бренд: FTE
В наявності
2715 грн.
Код: 0080LP
Бренд: LPR
В наявності
1755 грн.
Код: 0080NL
Бренд: National
В наявності
1231 грн.
Код: 0078AS
Бренд: ABS
В наявності
1231 грн.
Код: 0078FE
Бренд: FTE
В наявності
2587 грн.
Код: 0273SH
Бренд: Sachs
В наявності
2208 грн.
Код: 0273ME
Бренд: Meyle
В наявності
1234 грн.
Код: 0422LK
Бренд: LuK
В наявності
3848 грн.
Код: 0422BP
Бренд: Blue Print
В наявності
2043 грн.
1
2
3
4
5
Дивитися більше
1
2
Дивитися більше

Будова зчеплення Опель Комбо (2001-2011)

На автомобілях Opel Combo C використовується однодискове сухе зчеплення з гідравлічним приводом, в якому робочий циліндр зчеплення інтегрований з вижимним підшипником. Після зміни лінійки двигунів у 2004-му році, на дизельних двигунах (1,3 CDTI та 1,7 CDTI) почали використовувати демпферний (двомасовий) маховик. Щоправда з 2010-го року на Opel Combo 1,3 CDTI почали встановлювати класичний одномасовий маховик. Зрідка зустрічається версія Опель Комбо з роботизованим зчепленням EasyTronic (випускалося лише в парі з двигуном 1,3 CDTI 55 kW).

На вторинному ринку запчастин існують перехідні комплекти зчеплення до Опель Комбо, для переходу від двомасового маховика до класичної одномасової конструкції. Такі набори містять власне одномасовий маховик з болтами кріплення, і, відповідні до нього диск та корзину зчеплення. Гідравлічний вижимний підшипник при цьому переході залишається незмінним, і за необхідності, може бути придбаний окремо. Подібний перехід на Opel Combo C від однієї конструкції до іншої має як своїх прихильників, так і противників, оскільки кожен з варіантів має як явні плюси, так і мінуси. До плюсів штатної конструкції відносять плавний комфортний вижим, до того ж, як вважається, ресурс коробки передач в певній мірі залежить також і від типу зчеплення. До мінусів зчеплення Опель Комбо з двомасовим маховиком відносять його більш високу ціну і меншу надійність, оскільки ця конструкція досить чутлива до таких ситуацій, як буксирування важкого причепу чи іншого автомобіля, пуску двигуна з буксиру, інтенсивна пробуксовка коліс на бездоріжжі тощо. Також на ресурс нового демпферного маховика великий вплив має стан стартера та паливної системи, які в помірно зношеному стані можуть спричиняти такі частоти обертання під час пуску, холостого ходу та глушіння двигуна, які входять в короткочасний резонанс з пружинами маховика, і з часом виводять їх з ладу. Більш дешеве зчеплення з одномасовим маховиком Opel Combo цих недоліків не має. Але окрім менш комфортного рушання з місця, і, ймовірно, більшого навантаження на коробку передач має місце ще один суттєвий недолік. Через те, що пружини перенесено з маховика в диск зчеплення, то суттєво збільшується діаметр його маточини, і, відповідно залишається менше площі для фрикційної накладки. Що звичайно призводить до меншого ресурсу диску зчеплення, при однаковому стилі їзди.

Як підібрати запчастини зчеплення для Opel Combo C

Для ремонту зчеплення або його приводу на Опель Комбо можуть знадобитися наступні запчастини: комплект зчеплення (до якого входять диск та корзина), двомасовий маховик, гідравлічний вижимний підшипник, трубка циліндра зчеплення, гумове ущільнення (сальник) трубки, перехідний кутовий штуцер, шланг та головний циліндр зчеплення, а також, для дизельних версій, датчик педалі зчеплення.

При підборі багатьох з цих запчастин варто мати на увазі, що для деяких версій Opel Combo існують серйозні нюанси, які потрібно враховувати:

  • Зчеплення та маховик Opel Combo 1,3 CDTI мають чотири варіанти конструкції, в залежності від року випуску і заводського номеру двигуна. У 2008-му році відбувся перехід від двомасового маховика з глибиною 8 мм до більш компактної конструкції, з виборкою у 12 мм, що також вплинуло на конструкцію корзини. Диск зчеплення при цьому залишився незмінним. А вже в 2010-му році почалося виробництво Опель Комбо 1,3 дизель з одномасовим маховиком, і, відповідно іншою корзиною і диском. Четвертим варіантом конструкції є двомасовий маховик і зчеплення для роботизованої трансмісії EasyTronic;
  • Якщо ж потрібно замінити зчеплення на Опель Комбо 1,3 дизель, на якому вже стоїть одномасовий маховик, то потрібно встановити якого він виробника, оскільки диск та корзина не є взаємозамінні для одномасових маховиків різних виробників;
  • зчеплення для Opel Combo 1,6 CNG існують двох типів, в залежності від номера двигуна (цей перехід відбувся в 2007-му році);
  • гідравлічний вижимний підшипник на Opel Combo 1,6 – 1,3 CDTI – 1,7 DTI може траплятися окрім штатної конструкції, ще типу LuK в пластиковому корпусі. Важливим нюансом тут є те, що при переході на цей варіант викидається штатна трубка зчеплення, і натомість встановлюється трубка, яка йде в комплекті з підшипником LuK;
  • наостанок відзначимо, що хоча диски й корзини зчеплення для Опель Комбо і є в каталогах деяких виробників як окремі позиції, але на практиці їх зазвичай або немає в продажу окремо, або їхня ціна не набагато менша ніж у комплекта. Тому в більшості випадків пропонується саме комплект зчеплення, до якого входять диск та корзина.

В нашому магазині Ви завжди зможете замовити необхідні запчастини для зчеплення до Опель Комбо 1,4 бензин, 1,6 бензин, 1,3 дизель та 1,7 дизель. В тому числі такі як двомасовий маховик, комплект зчеплення, гідравлічний вижимний підшипник, трубка зчеплення та її ущільнення, а також головний циліндр зчеплення та датчик педалі зчеплення. В більшості випадків ми зможемо запропонувати Вам декілька варіантів в залежності від класу виробника та цінової категорії, які підійдуть саме на Ваш Opel Combo, з врахуванням всіх конструктивних особливостей.