На автомобілях Opel Combo C використовується однодискове сухе зчеплення з гідравлічним приводом, в якому робочий циліндр зчеплення інтегрований з вижимним підшипником. Після зміни лінійки двигунів у 2004-му році, на дизельних двигунах (1,3 CDTI та 1,7 CDTI) почали використовувати демпферний (двомасовий) маховик. Щоправда з 2010-го року на Opel Combo 1,3 CDTI почали встановлювати класичний одномасовий маховик. Зрідка зустрічається версія Опель Комбо з роботизованим зчепленням EasyTronic (випускалося лише в парі з двигуном 1,3 CDTI 55 kW).
На вторинному ринку запчастин існують перехідні комплекти зчеплення до Опель Комбо, для переходу від двомасового маховика до класичної одномасової конструкції. Такі набори містять власне одномасовий маховик з болтами кріплення, і, відповідні до нього диск та корзину зчеплення. Гідравлічний вижимний підшипник при цьому переході залишається незмінним, і за необхідності, може бути придбаний окремо. Подібний перехід на Opel Combo C від однієї конструкції до іншої має як своїх прихильників, так і противників, оскільки кожен з варіантів має як явні плюси, так і мінуси. До плюсів штатної конструкції відносять плавний комфортний вижим, до того ж, як вважається, ресурс коробки передач в певній мірі залежить також і від типу зчеплення. До мінусів зчеплення Опель Комбо з двомасовим маховиком відносять його більш високу ціну і меншу надійність, оскільки ця конструкція досить чутлива до таких ситуацій, як буксирування важкого причепу чи іншого автомобіля, пуску двигуна з буксиру, інтенсивна пробуксовка коліс на бездоріжжі тощо. Також на ресурс нового демпферного маховика великий вплив має стан стартера та паливної системи, які в помірно зношеному стані можуть спричиняти такі частоти обертання під час пуску, холостого ходу та глушіння двигуна, які входять в короткочасний резонанс з пружинами маховика, і з часом виводять їх з ладу. Більш дешеве зчеплення з одномасовим маховиком Opel Combo цих недоліків не має. Але окрім менш комфортного рушання з місця, і, ймовірно, більшого навантаження на коробку передач має місце ще один суттєвий недолік. Через те, що пружини перенесено з маховика в диск зчеплення, то суттєво збільшується діаметр його маточини, і, відповідно залишається менше площі для фрикційної накладки. Що звичайно призводить до меншого ресурсу диску зчеплення, при однаковому стилі їзди.
Для ремонту зчеплення або його приводу на Опель Комбо можуть знадобитися наступні запчастини: комплект зчеплення (до якого входять диск та корзина), двомасовий маховик, гідравлічний вижимний підшипник, трубка циліндра зчеплення, гумове ущільнення (сальник) трубки, перехідний кутовий штуцер, шланг та головний циліндр зчеплення, а також, для дизельних версій, датчик педалі зчеплення.
При підборі багатьох з цих запчастин варто мати на увазі, що для деяких версій Opel Combo існують серйозні нюанси, які потрібно враховувати:
В нашому магазині Ви завжди зможете замовити необхідні запчастини для зчеплення до Опель Комбо 1,4 бензин, 1,6 бензин, 1,3 дизель та 1,7 дизель. В тому числі такі як двомасовий маховик, комплект зчеплення, гідравлічний вижимний підшипник, трубка зчеплення та її ущільнення, а також головний циліндр зчеплення та датчик педалі зчеплення. В більшості випадків ми зможемо запропонувати Вам декілька варіантів в залежності від класу виробника та цінової категорії, які підійдуть саме на Ваш Opel Combo, з врахуванням всіх конструктивних особливостей.