Рестайлінг моделі в 2005-му році практично не торкнувся системи зчеплення та його приводу. Тому переважна більшість запчастин не зазнала ніяких конструктивних змін у порівнянні з попередньою версією Fiat Doblo. З появою нового двигуна в лінійці моторів – бензинового 1,4 8V, з’явився ще один варіант механізму зчеплення.
Для правильного підбору комплекту зчеплення на Фіат Добло (куди входять диск, корзина та вижимний підшипник) достатньо знати об’єм двигуна. Оскільки для кожного з чотирьох основних типів двигунів на Fiat Doblo (1,4 бензин, 1,6 газ/бензин, 1,3 мультиджет та 1,9 мультиджет) використовується своє зчеплення. Що стосується деталей приводу, то тут варіантів ще менше. Елементи, які розміщені на коробці передач (такі як вилка зчеплення, втулки вилки, важіль (лапка) вилки, робочий циліндр зчеплення) відрізняються лише для бензинової та дизельної версій Фіат Добло. А вже трубка (шланг) зчеплення, головний циліндр, наконечник (фіксатор) штока циліндра тощо, є однаковими для всіх модифікацій.
Підбираючи окремі деталі зчеплення для Фіат Добло 1,9 мультиджет, такі як двомасовий (демпферний) маховик, комплект зчеплення та болти кріплення маховика потрібно зважати на те, що ці комплектуючі не є взаємозамінними для зчеплень типу Valeo (якими Fiat Doblo комплектувався з конвеєра) та зчеплень типу LuK (які часто зустрічаються на вторинному ринку запчастин).
В нашому магазині можна придбати будь-які запчастини для ремонту зчеплення та його приводу для Fiat Doblo 1,4 8V; 1,6 Natural Power; 1,3 MultiJet; 1,9 MultiJet, в тому числі комплекти зчеплення, двомасові маховики, болти маховика та корзини, вижимні підшипники та їх направляючі, вилки зчеплення та втулки і лапки вилок, циліндри зчеплення головні та робочі, а також їх ремкомлекти тощо.